Wygaszanie funkcjonowania platformy SEKAP
Zgodnie z komunikatami przesyłanymi do Państwa zarówno z LSI jak i samego systemu SEKAP, przypominamy, że od dnia 1 grudnia br. nie będzie możliwości komunikowania się za pomocą platformy SEKAP. W związku z powyższym należy najpóźniej do 1 grudnia 2021 roku przesłać nowy adres skrzynki do kontaktu (na platformie ePUAP). Informacja ta powinna zostać wysłana z aktualnie używanej skrzynki na platformie Sekap oraz powinna zostać podpisana przez osoby upoważnione (na podstawie dokumentu rejestrowego – KRS/CEIDG lub na podstawie pełnomocnictwa).
Od 1 grudnia 2021 roku pełna komunikacja z Wnioskodawcą odbywać się będzie na nowe skrzynki kontaktowe ePUAP.
Dla użytkowników platformy SEKAP została przygotowana instrukcja w jaki sposób należy pobrać korespondencję znajdującą się w skrzynce kontaktowej.
Instrukcja dostępna jest na stronie SEKAP pod adresem https://www.sekap.pl oraz na stronie e.slaskie.pl w zakładce „SEKAP”.
Beneficjent powinien archiwizować całość korespondencji i dokumentacji przekazanej do ŚCP (SEKAP może być niekiedy jedynym miejscem, gdzie znajdują się Państwa wnioski przesyłane do ŚCP – taką dokumentację w formie elektronicznej należy pobrać, celem zachowania ścieżki audytu na potrzeby zewnętrznych instytucji kontrolujących Państwa projekt, takich jak KAS, NIK).